Пошуковий запит: (<.>A=Легенький І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
|
1. |
Легенький І. Ю. Міфологічна образність як парадигма музичного мистецтва ХХ століття [Електронний ресурс] / І. Ю. Легенький // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. - 2015. - № 2. - С. 144-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdakkkm_2015_2_33
|
2. |
Легенький І. Художній нонконформізм 60-80-рр. в українській музиці [Електронний ресурс] / І. Легенький // Аркадіа. - 2015. - № 2. - С. 63-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ark_2015_2_14
|
3. |
Легенький І. Сакральний етос творів у музичному постнонконформізмі України [Електронний ресурс] / І. Легенький // Аркадіа. - 2015. - № 1. - С. 124-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ark_2015_1_28
|
4. |
Легенький І. Ю. Поетика музичного нонконформізму в українській культурі [Електронний ресурс] / І. Ю. Легенький // Гілея: науковий вісник. - 2016. - Вип. 108. - С. 155-158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2016_108_41
|
5. |
Легенький І. Ю. Український музичний нонконформізм як феномен глобалізації культури [Електронний ресурс] / І. Ю. Легенький // Гілея: науковий вісник. - 2016. - Вип. 107. - С. 296-299. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2016_107_77
|
6. |
Легенький І. Ю. Музичний нонконформізм у контексті стилетворчих інтенцій художньої культури ХХ століття [Електронний ресурс] / І. Ю. Легенький // Актуальні проблеми філософії та соціології. - 2016. - Вип. 11. - С. 67-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aprfc_2016_11_19
|
7. |
Легенький І. Ю. Феномен плюралізації нонконформного руху в полістилістиці музичної культури України кінця ХХ – початку ХХІ століть [Електронний ресурс] / І. Ю. Легенький // Актуальні проблеми філософії та соціології. - 2016. - Вип. 10. - С. 76-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aprfc_2016_10_24
|
8. |
Легенький І. Ю. Нонконформізм як фактор стильової динаміки в культурі ХХ століття [Електронний ресурс] / І. Ю. Легенький // Культура і сучасність. - 2015. - № 1. - С. 215-220. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kis_2015_1_39
|
9. |
Легенький І. Ю. Формування поетики пост нонконформізму в музичній культурі України [Електронний ресурс] / І. Ю. Легенький // Гілея: науковий вісник. - 2017. - Вип. 116. - С. 217-220. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2017_116(1)__54
|
10. |
Легенький І. Ю. Абсолют у музичній культурі [Електронний ресурс] / І. Ю. Легенький // Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Культурологія. - 2018. - Вип. 27. - С. 101-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrk_2018_27_20 Музика як rеligare (зв'язування) приречена на набуття і втрату абсолюту. Перманентна сакралізація і десакралізація, переходження усталених норм і жанрових меж народжують імагінативний (образний) абсолют як певне спілкування з Богом, що виявляється в естетичних реаліях музичного етосу і еросу (евіезіз). Наступний крок - це персоналізація етосу і евіезіз дескрипція перспектив індивідуальної творчості, футурології у музичній культурі загалом, яку можна інтерпретувати субстанційно як носія абсолюту. Великий інший як інобуття, імагінативної абсолют, божественне в людині і музиці, безумовно, має суб'єктну тканину, виражену у матеріальній формі. Музична культура як носій абсолюту, в даному випадку імагінативного абсолюту, культура як те, в чому дається людині світ, - це світ звучної та "незвучної" матерії.
|
11. |
Легенький І. Ю. Абсолют, ідея, ідеал у філософській традиції [Електронний ресурс] / І. Ю. Легенький // Культура і мистецтво у сучасному світі. - 2019. - Вип. 20. - С. 137-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kmss_2019_20_14
|
12. |
Легенький І. Ю. Абсолют у мистецтві [Електронний ресурс] / І. Ю. Легенький // Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Культурологія. - 2018. - Вип. 29. - С. 151-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrk_2018_29_27 Йдеться про художній універсалізм як абсолютний вимір мистецтва поза часом і простором, що навіяно ідеєю неоплатонізму як примата духу над матерією, експлікованою у книзі "Естетика Відродження" О. Лосева. Звернення до рефлексії Леонардо да Вінчі, Міксланджело, Дюрера, авангардних світобудівних ідей В. Кандинського та ін. спонукає до визначення глибинних формотворчих витоків у мистецтві, що асоціюються з абсолютом. Ідентичність "Я" художника і Абсолюту у всіх художників є еквівалентною; це та самодостатня цілісність єднання "Я" і Абсолюту, що реалізується як ренесансними, так і авангардними художниками.Йдеться про художній універсалізм як абсолютний вимір мистецтва поза часом і простором, що навіяно ідеєю неоплатонізму як примата духу над матерією, експлікованою у книзі "Естетика Відродження" О. Лосева. Звернення до рефлексії Леонардо да Вінчі, Міксланджело, Дюрера, авангардних світобудівних ідей В. Кандинського та ін. спонукає до визначення глибинних формотворчих витоків у мистецтві, що асоціюються з абсолютом. Ідентичність "Я" художника і Абсолюту у всіх художників є еквівалентною; це та самодостатня цілісність єднання "Я" і Абсолюту, що реалізується як ренесансними, так і авангардними художниками.
|