Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Реферативна база даних (7)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Легенький І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
1.

Легенький І. Ю. 
Міфологічна образність як парадигма музичного мистецтва ХХ століття [Електронний ресурс] / І. Ю. Легенький // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. - 2015. - № 2. - С. 144-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdakkkm_2015_2_33
Попередній перегляд:   Завантажити - 274.026 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Легенький І. 
Художній нонконформізм 60-80-рр. в українській музиці [Електронний ресурс] / І. Легенький // Аркадіа. - 2015. - № 2. - С. 63-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ark_2015_2_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 507.073 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Легенький І. 
Сакральний етос творів у музичному постнонконформізмі України [Електронний ресурс] / І. Легенький // Аркадіа. - 2015. - № 1. - С. 124-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ark_2015_1_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 510.555 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Легенький І. Ю. 
Поетика музичного нонконформізму в українській культурі [Електронний ресурс] / І. Ю. Легенький // Гілея: науковий вісник. - 2016. - Вип. 108. - С. 155-158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2016_108_41
Попередній перегляд:   Завантажити - 377.999 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Легенький І. Ю. 
Український музичний нонконформізм як феномен глобалізації культури [Електронний ресурс] / І. Ю. Легенький // Гілея: науковий вісник. - 2016. - Вип. 107. - С. 296-299. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2016_107_77
Попередній перегляд:   Завантажити - 386.313 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Легенький І. Ю. 
Музичний нонконформізм у контексті стилетворчих інтенцій художньої культури ХХ століття [Електронний ресурс] / І. Ю. Легенький // Актуальні проблеми філософії та соціології. - 2016. - Вип. 11. - С. 67-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aprfc_2016_11_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 65.972 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Легенький І. Ю. 
Феномен плюралізації нонконформного руху в полістилістиці музичної культури України кінця ХХ – початку ХХІ століть [Електронний ресурс] / І. Ю. Легенький // Актуальні проблеми філософії та соціології. - 2016. - Вип. 10. - С. 76-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aprfc_2016_10_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 135.704 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Легенький І. Ю. 
Нонконформізм як фактор стильової динаміки в культурі ХХ століття [Електронний ресурс] / І. Ю. Легенький // Культура і сучасність. - 2015. - № 1. - С. 215-220. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kis_2015_1_39
Попередній перегляд:   Завантажити - 653.418 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Легенький І. Ю. 
Формування поетики пост нонконформізму в музичній культурі України [Електронний ресурс] / І. Ю. Легенький // Гілея: науковий вісник. - 2017. - Вип. 116. - С. 217-220. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2017_116(1)__54
Попередній перегляд:   Завантажити - 362.318 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Легенький І. Ю. 
Абсолют у музичній культурі [Електронний ресурс] / І. Ю. Легенький // Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Культурологія. - 2018. - Вип. 27. - С. 101-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrk_2018_27_20
Музика як rеligare (зв'язування) приречена на набуття і втрату абсолюту. Перманентна сакралізація і десакралізація, переходження усталених норм і жанрових меж народжують імагінативний (образний) абсолют як певне спілкування з Богом, що виявляється в естетичних реаліях музичного етосу і еросу (евіезіз). Наступний крок - це персоналізація етосу і евіезіз дескрипція перспектив індивідуальної творчості, футурології у музичній культурі загалом, яку можна інтерпретувати субстанційно як носія абсолюту. Великий інший як інобуття, імагінативної абсолют, божественне в людині і музиці, безумовно, має суб'єктну тканину, виражену у матеріальній формі. Музична культура як носій абсолюту, в даному випадку імагінативного абсолюту, культура як те, в чому дається людині світ, - це світ звучної та "незвучної" матерії.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.934 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Легенький І. Ю. 
Абсолют, ідея, ідеал у філософській традиції [Електронний ресурс] / І. Ю. Легенький // Культура і мистецтво у сучасному світі. - 2019. - Вип. 20. - С. 137-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kmss_2019_20_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 192.639 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Легенький І. Ю. 
Абсолют у мистецтві [Електронний ресурс] / І. Ю. Легенький // Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Культурологія. - 2018. - Вип. 29. - С. 151-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrk_2018_29_27
Йдеться про художній універсалізм як абсолютний вимір мистецтва поза часом і простором, що навіяно ідеєю неоплатонізму як примата духу над матерією, експлікованою у книзі "Естетика Відродження" О. Лосева. Звернення до рефлексії Леонардо да Вінчі, Міксланджело, Дюрера, авангардних світобудівних ідей В. Кандинського та ін. спонукає до визначення глибинних формотворчих витоків у мистецтві, що асоціюються з абсолютом. Ідентичність "Я" художника і Абсолюту у всіх художників є еквівалентною; це та самодостатня цілісність єднання "Я" і Абсолюту, що реалізується як ренесансними, так і авангардними художниками.Йдеться про художній універсалізм як абсолютний вимір мистецтва поза часом і простором, що навіяно ідеєю неоплатонізму як примата духу над матерією, експлікованою у книзі "Естетика Відродження" О. Лосева. Звернення до рефлексії Леонардо да Вінчі, Міксланджело, Дюрера, авангардних світобудівних ідей В. Кандинського та ін. спонукає до визначення глибинних формотворчих витоків у мистецтві, що асоціюються з абсолютом. Ідентичність "Я" художника і Абсолюту у всіх художників є еквівалентною; це та самодостатня цілісність єднання "Я" і Абсолюту, що реалізується як ренесансними, так і авангардними художниками.
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.284 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського